Toplam 14 sonuçtan 1 ile 14 arasındakiler gösteriliyor.

Konu: SilkRoad Hatalar Dizini..Yardım Lütfen.

  1. #1
    dark
    Misafir

    Standart SilkRoad Hatalar Dizini..Yardım Lütfen.

    Merhaba,

    Ayıptır söylemesi yeni bir laptop aldım, sro yu kurdum fakat bu zamana kadar görmediğim hatalar ve eski ????? olan hatayı vermekte.Ne yaptıysam, ekran kartı güncel sürücüleri, frameworks 2.0, bütün güncel sürücüleri
    , virtual ile ilgili her$ey.Acıkcası yapilabilicek her$eyi yaptim ama sorun bir türlü düzelmiyor.İ$in garip kısmı bazen hata almadan oyuna girebilmem..Bazen hiç bir hata vermeden oyuna girebiliyorum.Ama oyundan cıkıp, tekrar oyuna girmek için denediğimde hatalar dizini tekrar kar$ıma çıkıyor.Hatalara evet dediğim zaman arka arkaya denediğimde yine girebiliyorum. Herneyse hata ekranları a$ağıdaki gibidir.Varsa 1 fikri yada sorunun çözümü ile ilgili yaratici fikirler valla cok iyi olur.Delirmek üzereyim..








  2. #2
    seezy
    Misafir

    Standart

    kardeş yaw o 1. ve 4. hataları bende cok alıyorun eyer nedenin bulursan bizide aydınlat pls

  3. #3
    dark
    Misafir

    Standart

    ah bulsam, 7 cihana dağiticam.

  4. #4
    KAFKASLI
    Misafir

    Standart

    1. hata benim bildiim kadarıyla bot kullanan herkeste oluo ama bence dil paketi ile ilgili bi hata war sende

  5. #5
    dark
    Misafir

    Standart

    Alıntı KAFKASLI Nickli Üyeden Alıntı
    1. hata benim bildiim kadarıyla bot kullanan herkeste oluo ama bence dil paketi ile ilgili bi hata war sende

    abicim, masaüstü pc ye ne kurduysam ayni xp'yi bunada kurdum.. + pc de bot yok, bot ilede açmiyorum oyunu. senin söylediğin ile tamamen alakasz.

  6. #6
    muratty
    Misafir

    Standart

    ilk Hata Servera bağlanamama hatası.Yani Client bir servera bağlanıyor oradanda diğer serverların pcsine.Yani net olmadıgında veya bağlantı gerçekleşemediğinde ilk hatayı alırsın ..

    2. hataya gelrsek eger başıma hiç gelmedi ama sanırım ilk hata ile bağlantılı bi hata.Zaten tamam dedikden sonra tekrar denediğinde net bağlı ise kesin giricektir..

    3. hata ise dil paketlerini clientin yükleyememesinden kaynaklanıyor.çıkıp girdiğinde sorun kalmayacaktır..

    Son hataya gelirsek oda sanırım ekran kartının sürücüsünü o an tanıyamamsından tam olarak emin değilim ama tamam dedikden sonra bi daha denediğinde düzelir ve oyun açılır en fazla 3-4 kere daha deneyin..

    Bu hatalar ölümcül değil tabiiki tekrar denediğinizde geçer ancak framework u tekrar yüklemenizde hata var bu hataların topluca nedeni yazılım dilinin pc tarafından geç algılanması/algılanmaması..Frameworkda bu programların yazıldıgı dilleri pc diline çevirmek .. Bu programı yuklemek dışında ekran krtınızın ve anakartınızın güncellemelerini orjinl sitelerinden takip etmeniz ve yapmanız..Vede son olarak Kesinlikle windows güncellemelerini yapmanızdır..frameworkun 2,0 versionundan sonra yaklaşık 5-6 tane yaması ve güncellemesi çıktı.

    Bu hataların hepsini(2. hariç) gördüm ve yaşadım.Yazdıklarımı yaptıgın taktirde sorun kalmıyacaktır..

  7. #7
    xorhunx
    Misafir

    Standart Re: SilkRoad Hatalar Dizini..Yardım Lütfen.

    Alıntı dark Nickli Üyeden Alıntı
    Merhaba,

    Ayıptır söylemesi yeni bir laptop aldım, sro yu kurdum fakat bu zamana kadar görmediğim hatalar ve eski ????? olan hatayı vermekte.Ne yaptıysam, ekran kartı güncel sürücüleri, frameworks 2.0, bütün güncel sürücüleri
    , virtual ile ilgili her$ey.Acıkcası yapilabilicek her$eyi yaptim ama sorun bir türlü düzelmiyor.İ$in garip kısmı bazen hata almadan oyuna girebilmem..Bazen hiç bir hata vermeden oyuna girebiliyorum.Ama oyundan cıkıp, tekrar oyuna girmek için denediğimde hatalar dizini tekrar kar$ıma çıkıyor.Hatalara evet dediğim zaman arka arkaya denediğimde yine girebiliyorum. Herneyse hata ekranları a$ağıdaki gibidir.Varsa 1 fikri yada sorunun çözümü ile ilgili yaratici fikirler valla cok iyi olur.Delirmek üzereyim..







    kanka pc nin donanımı çok da ii deeelmiş 1.86 ghz fln

  8. #8
    muratty
    Misafir

    Standart

    @xorhunx

    bence arkadaşın pc gerektiğinden fazla sağlam

    core duo işlemci 1,8 kaldıki laptop 3,0 işlemcimi arıyorsun laptopta

    Dediğin bi masa üstü pc si olsa intel celeron 1,8 olsa anlarım demek istediğini.Notbook ayrı bi olay ve güzellik

  9. #9
    zümiere
    Misafir

    Standart

    ya ben peki nası ekran kartımı güncelliycem?

  10. #10
    xorhunx
    Misafir

    Standart

    Alıntı muratty Nickli Üyeden Alıntı
    @xorhunx

    bence arkadaşın pc gerektiğinden fazla sağlam

    core duo işlemci 1,8 kaldıki laptop 3,0 işlemcimi arıyorsun laptopta

    Dediğin bi masa üstü pc si olsa intel celeron 1,8 olsa anlarım demek istediğini.Notbook ayrı bi olay ve güzellik
    haklısın da mesela benim aldıım gene core 2 due 2.5ghz x2 çift öçekirdek birde kanka ekran kartı güncellemesini istemiş weriom
    http://www.silkroadonline.net/dataroom/download.asp
    orda geforce bide ati mwar laptopun klaviesinin altında mausesinin yanlarında yazar ati yad ageforce nvidia yazarsa oda gforcedemktir bide sanırım ki senn xp 64bit ordan 64 bit yazabnı indir ama mgenede kontrol et kaç bit işlemcin ldunu lügion olmayıda unutma weridiml inke girerken

  11. #11
    dark
    Misafir

    Standart

    Orhun ben senin gibi 5.000 ytl verip almadim laptop'u. o özelliklere verdiğim parayi duysan $a$irirsin herhalde. neyse problem ile bi$ey ke$vettim isrobotla oyuna girdiğimde 1 kere bile hata vermiyor.ama client ile start game dediğimde hatalar dizini devam etmekte.

  12. #12
    xorhunx
    Misafir

    Standart

    Alıntı dark Nickli Üyeden Alıntı
    Orhun ben senin gibi 5.000 ytl verip almadim laptop'u. o özelliklere verdiğim parayi duysan $a$irirsin herhalde. neyse problem ile bi$ey ke$vettim isrobotla oyuna girdiğimde 1 kere bile hata vermiyor.ama client ile start game dediğimde hatalar dizini devam etmekte.
    yok kanka tavsie werem imkanınız warsa,
    yad atanıdınız wara yurtdışına giden ona aldırın kardeş
    1.400euroya aldım oda 5k ytl etmio. sana tavsiem yurtdışınından al yani ıçak mesela ucuz nbişi ile gidersin 300 euro gidiş geliş tututar bi avrupa ülkesine gereinden 100euro ucuza alırsın tavsie ederim bide sen hanhggi şpehirlisin acaba kanka?

  13. #13
    dark
    Misafir

    Standart

    yurt dı$ından tabiki ucuza alırsın, ben burdaki 4.500 YTL'lik HP laptop'u 1300 $'a alabilcektim ama garanti olayı var, en ufak 1 arızada burdakilere götürsen ne olucaği belli değildir.O yüzden burdan alirim garantili sigortalı alırım..

  14. #14
    laxkinq66
    Misafir

    Standart

    arkadaslar ben pc nın remını yukselttım ondan sonra oyunda gıremıyorum bana yardımcı olun acıl plsss

Benzer Konular

  1. Yardım Lütfen
    Konuyu Açan: _excuss_, Forum: Deneme Alanı / Test Area.
    Cevap: 3
    Son Mesaj : 13-07-2008, 01:03 PM
  2. Yardım Lütfen :(
    Konuyu Açan: almert5100, Forum: SRO Hataları Destek ve Yardım Forumu.
    Cevap: 4
    Son Mesaj : 22-05-2007, 04:22 PM

Bu Konu İçin Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •