Toplam 2 Sayfadan 1. Sayfa 12 SonuncuSonuncu
Toplam 22 sonuçtan 1 ile 20 arasındakiler gösteriliyor.

Konu: Silkroada GeLecek YeniLikLer !!!

  1. #1
    Acemi___
    Misafir

    Standart Silkroada GeLecek YeniLikLer !!!

    rusyadaki trl kanalında sro tanıtımı yapılıyodu.. sro ile öğrendiğim bazı konular
    - nisanda yeni patch gelecekmiş ve bununla birlikte +3 ve sos gibi kıyafetlerde silahlarda olduğu gibi parlayacakmış
    - bir silah en fazla +17 yapılabiliyomuş.. yani en son silah SOSUN + 17
    - seal of earth itemler gelecekmiş.SOE dereceside +20
    - 2010 da bu serverlar kore serverlarının aynısı olacakmış
    - joymax ın aylık geliri 47 milyon $.. bağlantı ücreti içinse aylık 10 milyon $ ödüyorlarmıs.
    - bünyesinde 62 gm varmıs ve gm lerin aylık geliri 7.500 $ ve yaptıkları iş ise 6 saat oyunda kalmak ve kendilerine gelen mailleri okumakmıs
    - toplam server genişliği 6 TB (terabayt)mış
    - knight ın 4 milyon, WOW un 8 milyon , SRO nun ise 11 milyon kullanıcısı varmıs ve 11 milyonun 4 milyonu aktif kullanıcıymıs
    - microsoft SRO yu satın almak için teklif götürmüş ve SRO nun verdiği yanıt : "Hayaller Satın Alınmaz"
    - SRO hep ücretsiz bi oyun olarak kalacakmıs

    SRO YA BAĞLILIĞINIZI BİRAZ DAHA ARTIRDIYSAM NE MUTLU BANA
    BU SÖYLEDİKLERİM RUSYANIN TRL KANALINDA YAYINLANMISTIR..

  2. #2
    almert5100
    Misafir

    Standart

    Oyundan soğuyom :-D

  3. #3
    V.I.P. Angells - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    16.04.2007
    Bulunduğu yer
    Belli Değil
    Mesajlar
    196

    Standart

    bu 90 lvl sınırı bu sene içinde gelmesi lazım 2010 da değil belki 2010 da olabilir ama nese


  4. #4
    Trawler
    Misafir

    Standart

    Güzel paylaşım tşkler.
    Ayrıca bence 90 lvl 2010 a anca gelir

  5. #5
    aaxxaa
    Misafir

    Standart

    2010 çok geç olur yaa

  6. #6
    ForEverForYou
    Misafir

    Standart

    gelse ne olcak ben daha 70 lwl olamıorum

  7. #7
    aragornerol
    Misafir

    Standart

    demmekkı oyun knıghtı gecmıs bende o kadar arkdaslara soledım ınanmadılar sımdı kanıtlamıs olcam

  8. #8
    Forum Lvl 150 tExAs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    08.05.2007
    Bulunduğu yer
    Bursa
    Mesajlar
    288

    Standart

    ewt bence 2010 da gelse ii olur çünkü esikler 80 lwl olur o samana kdr
    Biz bir günde kral olmadık,bir günde de tahttan inmeyiz...


  9. #9
    Kusursuz
    Misafir

    Standart

    EveT 2010 Çok Geç Bizi 1 YıL Daha BekLesin Yeter 80 oLayım.. Bu Arada BiLgi için Te$ekkürLer.. SiLkroad Hayatım Boyunca Gördüğüm Ve Oynadığım En iyi, En GörseL, En Muazzam, En ZevkLi Ve En..Lerin Oyunu.. Te$ekkürLer SiLkRoad..

  10. #10
    EmBAYT
    Misafir

    Standart

    8) ...GüZeL BilgiLER verMişsin KARDeşim Eline sAğlık...

  11. #11
    NUKER
    Misafir

    Standart

    bilgiler için çok saol

  12. #12
    orbjk
    Misafir

    Standart

    saol bilgiler için

  13. #13
    06KaraKartal
    Misafir

    Standart

    Bunları başka bir forumdada okudum.Sadece 2010 'da KSRO olacağı için eski ID'leriniz silinecek.Baştan KSRO ya gireceksiniz..Yani 80 level arkadaşlar için kötü bir durum.(Bildiğime göre böyle)

  14. #14
    _iGoR_
    Misafir

    Standart

    bilgiler için saol

  15. #15
    iLLeqaL
    Misafir

    Standart

    Bir NuKer 3 aYa 80 LeveL cHar Yapiyor. Bence Bu Sene 90 ın önü açiLir 210 a Kadar 120 LeveL oLuruz

  16. #16
    06KaraKartal
    Misafir

    Standart

    Evet illegal güzel bir mantık .

  17. #17
    orbjk
    Misafir

    Standart

    abartın bence

  18. #18
    V.I.P. teLfets - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    27.01.2007
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    180

    Standart

    90 Pach en erken 4 ay sonra geLecek arkadaşLar ama Ksro iLe birLeşmesi için önceLikLi oLarak üçlemenin yani thif-hunter-trader üçLemesinin pach ile sabitlenmesini bekleyeceksiniz lewel 120 den ewweL bu pach yani mesLek pach geLecek sro da temeL amac LeweL değil bunu beLirtmekte fayda görüyorum sro nun temel oyun amacı üçLeme yani meslekler. Meslek guiLdeleriniz olacak. Örnek thief meslegini seçmiş iseniz o guiLden çıktığınızda yine ancak thief guiLdine girebiLirsiniz yada tief LeweLinizi düşürecek diğer mesLekLeri seçeceksiniz. Meslek pach Le beraber bi çok yeniLik sizi bekLiyo ama şunu biLmenizde fayda var
    kendinizden alt lewel meslekten birini kesmenizi engeLLemek amacı ile LeweL gap denen oLgu yerleşecek yani yasak oLacak. BununLa beraber meslek birincisi pLayerlar ve guiLdLer haftaLık ayLık yada yıLLık oLarak beLirLenip ödüLLendiriLecek.. Yakın zamanda size daha ayrıntıLı olarak bu konuyu aktarmaya çaLışacağım.. İyi oyunLar

  19. #19
    _METEHAN_
    Misafir

    Standart

    Bunu SRO yapımcıları dergide yayınladı bu gözdağ vemek için yapılmış bişi bi çoğunun gerçeklik payı yookk..........

  20. #20
    dieforever
    Misafir

    Standart

    bilgiler için sagol 90lwl sınırında 4ever bowman super skiller gelcek simdiden basladım bowman kasmaya 90lwldeki skillerle glaviere pvp de sansım artıyo

Toplam 2 Sayfadan 1. Sayfa 12 SonuncuSonuncu

Benzer Konular

  1. silkroada kolay girme
    Konuyu Açan: denizzz, Forum: SRO Hileleri - Cheats - Mods.
    Cevap: 2
    Son Mesaj : 26-01-2009, 10:37 AM
  2. Haftalık sunucu bakımı ve yenilikler
    Konuyu Açan: cronos, Forum: SRO Haberleri ve Güncellemeleri.
    Cevap: 15
    Son Mesaj : 23-07-2008, 11:57 AM
  3. beyler yardım edin silkroada noldu
    Konuyu Açan: AnTi_GaVuR, Forum: SRO Hataları Destek ve Yardım Forumu.
    Cevap: 5
    Son Mesaj : 24-07-2007, 10:15 AM

Bu Konu İçin Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •