Toplam 3 Sayfadan 1. Sayfa 123 SonuncuSonuncu
Toplam 44 sonuçtan 1 ile 20 arasındakiler gösteriliyor.

Konu: NO astral and NO immortal +6 ^^

  1. #1
    First Person Shooter ant0ny0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    03.12.2006
    Bulunduğu yer
    eskisehir
    Mesajlar
    353

    Standart NO astral and NO immortal +6 ^^

    astralsız ve immortalsız +6



  2. #2
    c4sh4m3
    Misafir

    Standart

    sinirlari zorluyon anton .. dikkat et yanmasin

    ama massallah, cesaret ister .. ben +5 ciyim.. +6 beni asiyor

  3. #3
    First Person Shooter ant0ny0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    03.12.2006
    Bulunduğu yer
    eskisehir
    Mesajlar
    353

    Standart

    Alıntı c4sh4m3 Nickli Üyeden Alıntı
    sinirlari zorluyon anton .. dikkat et yanmasin

    ama massallah, cesaret ister .. ben +5 ciyim.. +6 beni asiyor
    dayanamıyacağımı biliyorum ve ben bu gece +7 denerim

  4. #4
    First Person Shooter ant0ny0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    03.12.2006
    Bulunduğu yer
    eskisehir
    Mesajlar
    353

    Standart

    Galiba sınırları zorladım...


  5. #5
    c4sh4m3
    Misafir

    Standart

    Harbiden yuh

    Sen Alps'a gel bana bi 72+7 spear bas, kilic'ta olur

    Bu arada tebrikler

  6. #6
    xorhunx
    Misafir

    Standart

    abi o ne yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ben da hiç +3 basamadım 8 farklı itemde +2 yaptım +3 olmadı sn onu nasıl yaptınnnnnnnnnnn

  7. #7
    First Person Shooter ant0ny0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    03.12.2006
    Bulunduğu yer
    eskisehir
    Mesajlar
    353

    Standart

    hehe şanslıydım

  8. #8
    Eski Dost
    Üyelik Tarihi
    03.12.2006
    Bulunduğu yer
    NEW_ORDER
    Mesajlar
    116

    Standart

    hehe süper ben 6 astralla anca +6 yaptım dün luck stone arıyorum +7 için

  9. #9
    V.I.P. Angells - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    16.04.2007
    Bulunduğu yer
    Belli Değil
    Mesajlar
    196

    Standart

    valla abi tebrikler yaf . ben daha itemleri +2 yapana kadar 10 tane elixir harciyorum sonucu +0 oluyor hep


  10. #10
    toxicfalls
    Misafir

    Standart

    Yer Hotan daki Gölün Kenarı dikkat edin +6 yı ilk girişte Basmış
    oyuna Girince + basmak için hiç bi yaratık kesmemiş bunlar benim tesbitim ve bide silahları skil Yerine Koymuş :S bunda var bi iş

  11. #11
    First Person Shooter ant0ny0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    03.12.2006
    Bulunduğu yer
    eskisehir
    Mesajlar
    353

    Standart

    Alıntı toxicfalls Nickli Üyeden Alıntı
    Yer Hotan daki Gölün Kenarı dikkat edin +6 yı ilk girişte Basmış
    oyuna Girince + basmak için hiç bi yaratık kesmemiş bunlar benim tesbitim ve bide silahları skil Yerine Koymuş :S bunda var bi iş

    evet güzel tespitler şimdi 72 mg %75 spear üzerinde +7 çalışmalarım var

  12. #12
    Trawler
    Misafir

    Standart

    Hadi bakalım inş onuda basarsın memo
    Bu arada +7 için tebrikler

  13. #13
    erdi
    Misafir

    Standart

    birşeyde ben belirtiyim . Ticket acık iken basmış . Ve tabiki premium unda katkısı var

  14. #14
    SouLLeSS
    Misafir

    Standart

    banada öğrentin bişiler.Bugün crt7 olan glavie stone bastım 10 tane olmuştur heralde crt5 oldu anca...

  15. #15
    madjack
    Misafir

    Standart

    bende dun +4 sos bowumu +5 e denicektim ilk seferde yandı kıl oldum sonra +2 yaptım +3 e gecerken yandı sonra mustafa abi sakin ol dedi ilk önce +2 yap dedi yaptım sonra biraz ge dedi lag sız yerelere felan gittim simdi bas dedi +3 oldu sonra dedi biraz daha gez dedi daha fazla gezdim mob felan kestim bi iki geri döndum bu sefer baska bi lagsız yerde +4 yaptım sonra gerisi sana kalmıs dedi giddim 5 dk felan mob kestim o arada bersekerimde full doldu +5 zor dedi ama sen bilirsin yine gittim lagsız yere bismilah dedim bastım ve +5 oldu :d yani bence bastıktan sonra biraz bekleyin sonra basın olay bu bi +2 yi +3 geciremedim sabır ve mustafa abinin sayesinde +0 dan 15 dk da +5 yaptım gezdim bastım arda arda bide önemli olan bide lucky powder kullanalım kullanmayanları
    uyaralım

  16. #16
    Ka-Boom
    Misafir

    Standart

    Ellerine saglıkta bu kalkana bu kadar zahmet deymez be

    Bunu adam etmek ıcın en az 10m ın gıder :?

  17. #17
    the_zebani
    Misafir

    Standart

    200m luk kalkanın yanında 10m lafmı?

  18. #18
    First Person Shooter ant0ny0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    03.12.2006
    Bulunduğu yer
    eskisehir
    Mesajlar
    353

    Standart

    Alıntı the_zebani Nickli Üyeden Alıntı
    200m luk kalkanın yanında 10m lafmı?
    bu kalkan ı +7 basıp white a vermiştim.bildiğim kadarıyla 250 m a satmıştı..

  19. #19
    Ka-Boom
    Misafir

    Standart

    buna challange tablet basıcan olucak blue basıcan olucak pff uzun ıs urasamam valla zaten challenge tablet tutana kadar ooo

  20. #20
    First Person Shooter ant0ny0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    03.12.2006
    Bulunduğu yer
    eskisehir
    Mesajlar
    353

    Standart

    canım benim oyun bu sonuçta , eğlenmek için , zaman geçirmek için oynanıyor..uğraşamam diyosan neden silkroad oynuyosun anlamadım ...

    zaten kalkanın son hali ;


    Ayrıca ben bu topicde kalkanı övmüyorum , iyi okumamışsın gördüğüm kadarıyla tüm yazılanları...Astral ve immortalsız item ' i +5> +6

    daha sonra +6> +7 basıyorum...Yani eşi benzeri olmayan bişeyi yapıyorum...

    Lütfen dikkatli okuyarak cevap yazınız , yazı yazıcağınız konulara..

Toplam 3 Sayfadan 1. Sayfa 123 SonuncuSonuncu

Benzer Konular

  1. astral-imortal yardım edin
    Konuyu Açan: cemsagir, Forum: SRO Alchemy.
    Cevap: 9
    Son Mesaj : 06-07-2007, 05:05 PM
  2. ASTRAL-immortal ' Sız ilk +5 im ...
    Konuyu Açan: ant0ny0, Forum: SRO Alchemy.
    Cevap: 7
    Son Mesaj : 11-06-2007, 01:35 PM
  3. ASTRAL SİLAHA NE OZELLİK KATAR?
    Konuyu Açan: Cavalleirs, Forum: SRO Yararlı Bilgiler, Tavsiyeler ve İpuçları.
    Cevap: 2
    Son Mesaj : 24-05-2007, 06:17 PM

Bu Konu İçin Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •