Toplam 11 sonuçtan 1 ile 11 arasındakiler gösteriliyor.

Konu: Full INT Sword

  1. #1
    TurkPlaya
    Misafir

    Standart Full INT Sword




  2. #2
    V.I.P. Angells - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    16.04.2007
    Bulunduğu yer
    Belli Değil
    Mesajlar
    196

    Standart

    defence için cold skill in deki power guard serisini koymayı unutmuşlar heuksal yerine cold u açmalıyız bence


  3. #3
    SiZo
    Misafir

    Standart

    benmdeki nukerim var sword aynen bu şekil ama ben bazı heuksal skillerini açtım 58 skilli ve uzaklaştrma var bi videonun etksinde kalarak yaptım

  4. #4
    evildans
    Misafir

    Standart

    nuker genelde swrod kullanırsa saglam oluyo spear fazla vuruyo ama saglam olmuyo

  5. #5
    9th Wonder 9th_wonder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    23.02.2007
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    115

    Standart

    Alıntı tanımsız00 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence fire silll ordan sen Coldsuz kesınlıkle nuke olmaz
    Evet haklısın ama mesaj gönderiliş tarihi 5 mayıs 2007 , henüz Snow Shield'in olmadığı zamanlar. Ve eskiden cold nukesi hiç bişey vurmadığı için cold hiç tavsiye edilmezdi.



  6. #6
    V.I.P. _excuss_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    27.08.2008
    Bulunduğu yer
    **/MertAliDalli
    Mesajlar
    592

    Standart

    Tarihe Yeni baktım

    Eskiden Coldu sadece ArcherLar kullanırdı

  7. #7
    memduh
    Misafir

    Standart

    gzl ama o kadar SP nerden bulcan ???

  8. #8
    trtlm
    Misafir

    Standart

    Bendede nuker var lighting ve cold yaptım

  9. #9
    Forum Lvl 150 ksk12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    09.06.2007
    Bulunduğu yer
    İzmir
    Mesajlar
    171

    Standart

    Yeni Bi Char açtım Ligting Cold Heuksal Spear.. Tahminimce Chock Saglam Bi Char Olcaq




    Click here to feed me a Star Fruit!

    Sİteye tıkla Sonra ise 2.ci Secenege tıkla Lvl Up

  10. #10

  11. #11
    Admin cronos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    31.03.2008
    Bulunduğu yer
    Istanbul
    Mesajlar
    1,643

    Standart

    eski konu
    ** kilit **

Benzer Konular

  1. Yeni Bir Full Int Rehberi Benden
    Konuyu Açan: Angells, Forum: SRO Rehberi.
    Cevap: 10
    Son Mesaj : 24-02-2008, 07:28 AM
  2. FULL INT SWORD CHARACTER YAPILANDIRMA YARDIM LÜTFEN
    Konuyu Açan: realjam, Forum: SRO Rehberi.
    Cevap: 6
    Son Mesaj : 20-08-2007, 05:10 PM
  3. Full INT Spear Build
    Konuyu Açan: TurkPlaya, Forum: SRO Yararlı Bilgiler, Tavsiyeler ve İpuçları.
    Cevap: 2
    Son Mesaj : 17-05-2007, 06:05 PM

Bu Konu İçin Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •