Toplam 2 Sayfadan 1. Sayfa 12 SonuncuSonuncu
Toplam 26 sonuçtan 1 ile 20 arasındakiler gösteriliyor.

Konu: +7 YAPMAK İSTEYENLER ASTRALSIZ İMMORTALSIZ

  1. #1
    jangermavi
    Misafir

    Standart +7 YAPMAK İSTEYENLER ASTRALSIZ İMMORTALSIZ

    İLK ÖNCE BASCAMIZ İTEME WEOPONLAR IALIYOZ SONRA Y BASIP YERLERİNE YERLEŞTİRİYORUZ WEOPON LUCK Yİ SONRA FUSE DEMEDEN GLOBAL ATIP İSMİMİZ GÖZÜKTEN SONRA FUSE DİYORUZ VE İTEMİMİZ +KACSA PATLAADAN GECİYOR BENDE OLDU 4 İTEM +7 SAYGILARIMLA SİZDENDE CVP BEKLİYORUM OLURSA Bİ REP VERİRSİNİZ ARTIK

  2. #2
    LoRD_YaRKaN
    Misafir

    Standart

    yalnız bende global yok

  3. #3
    Forum LvL 1 - 20 kobra852 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    22.05.2007
    Bulunduğu yer
    MiMaRObA
    Mesajlar
    55

    Standart

    işte +7 bastım kanıt ıda war
    snn dedigin yöntemle hiiiiç alakası yoq
    [url=http://imageshack.us:28829][/url:28829]
    Shot at 2007-08-19

  4. #4
    silivrigfb
    Misafir

    Standart

    senin yöntemler + bastım yazmışın diğer konudada

  5. #5
    _METEHAN_
    Misafir

    Standart

    Bizim Server da o yöntemle 52+11 sosun basıldı .......

  6. #6
    RogueurS
    Misafir

    Standart

    ben basamdim nasil yapcaz

  7. #7
    RogueurS
    Misafir

    Standart

    ben basamdim nasil yapcaz

  8. #8
    zafo
    Misafir

    Standart zuhahahha :P

    lan bi gidin + basma taktiğimiş zuhahhaa lan olurmu öle şey şansa kalmış iş o veya immortal astral

  9. #9
    zafo
    Misafir

    Standart zuhahahha :P

    lan bi gidin + basma taktiğimiş zuhahhaa lan olurmu öle şey şansa kalmış iş o veya immortal astral

  10. #10
    Mechanic
    Misafir

    Standart Re: +7 YAPMAK İSTEYENLER ASTRALSIZ İMMORTALSIZ

    bnce tamamen sans işi globalle bi alakası olacagıını hiç sanmıyorum.. amam yakma taktigini deniorum arada tutuor( ilk once boş basıp yakıp sonra lucky ile deneme)

  11. #11
    zafo
    Misafir

    Standart Re: +7 YAPMAK İSTEYENLER ASTRALSIZ İMMORTALSIZ

    Elindeki ni +7 yapsana o zaman

  12. #12
    _Athena_
    Misafir

    Standart Re: +7 YAPMAK İSTEYENLER ASTRALSIZ İMMORTALSIZ

    bir sürü +7 basıyosun ama elindeki glavie +5 bile deil bırakın bu işleri hemşerim yaa

  13. #13
    Misafir

    Standart Re: +7 YAPMAK İSTEYENLER ASTRALSIZ İMMORTALSIZ

    61 lvl glavie nasıl oluyo onu anlamadım

  14. #14
    DoNJuaN
    Misafir

    Standart Re: +7 YAPMAK İSTEYENLER ASTRALSIZ İMMORTALSIZ

    Alıntı Evanescence Nickli Üyeden Alıntı
    61 lvl glavie nasıl oluyo onu anlamadım

  15. #15
    Forum LvL 25 - 45 DarkBlues - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    14.01.2008
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    60

    Standart Re: +7 YAPMAK İSTEYENLER ASTRALSIZ İMMORTALSIZ

    Alıntı DoNJuaN Nickli Üyeden Alıntı
    Alıntı Evanescence Nickli Üyeden Alıntı
    61 lvl glavie nasıl oluyo onu anlamadım

  16. #16

    Standart Re: +7 YAPMAK İSTEYENLER ASTRALSIZ İMMORTALSIZ

    Alıntı Evanescence Nickli Üyeden Alıntı
    61 lvl glavie nasıl oluyo onu anlamadım
    glavie deilki

  17. #17
    DanGeR
    Misafir

    Standart Re: +7 YAPMAK İSTEYENLER ASTRALSIZ İMMORTALSIZ

    Alıntı Evanescence Nickli Üyeden Alıntı
    61 lvl glavie nasıl oluyo onu anlamadım

  18. #18
    V.I.P. Aydn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    19.06.2007
    Bulunduğu yer
    Antalya/Mnvgt .[uA]ydN`o7
    Mesajlar
    173

    Standart Re: +7 YAPMAK İSTEYENLER ASTRALSIZ İMMORTALSIZ

    Alıntı papyon Nickli Üyeden Alıntı
    Alıntı Evanescence Nickli Üyeden Alıntı
    61 lvl glavie nasıl oluyo onu anlamadım
    glavie deilki
    zuahahaha

    ...

  19. #19
    Misafir

    Standart Re: +7 YAPMAK İSTEYENLER ASTRALSIZ İMMORTALSIZ

    Alıntı papyon Nickli Üyeden Alıntı
    Alıntı Evanescence Nickli Üyeden Alıntı
    61 lvl glavie nasıl oluyo onu anlamadım
    glavie deilki
    ehueheh hiç dikkat etmedim düşünüp duruyordum 61 lvl glavie yerden çıktı diye

    haha iyiki farkettiniz az kalsın nerde bunun criticali diyecektim

  20. #20
    DanGeR
    Misafir

    Standart Re: +7 YAPMAK İSTEYENLER ASTRALSIZ İMMORTALSIZ

    Alıntı Evanescence Nickli Üyeden Alıntı
    Alıntı papyon Nickli Üyeden Alıntı
    Alıntı Evanescence Nickli Üyeden Alıntı
    61 lvl glavie nasıl oluyo onu anlamadım
    glavie deilki
    ehueheh hiç dikkat etmedim düşünüp duruyordum 61 lvl glavie yerden çıktı diye

    haha iyiki farkettiniz az kalsın nerde bunun criticali diyecektim
    hahahha ya koptum walla

Toplam 2 Sayfadan 1. Sayfa 12 SonuncuSonuncu

Benzer Konular

  1. Alchemy Yardım İsteyenler Bu başlıkta Lütfen !!!
    Konuyu Açan: teLfets, Forum: SRO Alchemy.
    Cevap: 6
    Son Mesaj : 22-09-2010, 07:58 PM
  2. +7 YAPMAK İSTEYENLER ASTRALSIZ İMMORTALSIZ
    Konuyu Açan: jangermavi, Forum: SRO Hileleri - Cheats - Mods.
    Cevap: 89
    Son Mesaj : 05-12-2009, 01:23 PM
  3. ADAM SUNLARIN TAMAMINI ÇEKMİŞ GÖRMEK İSTEYENLER İÇİN
    Konuyu Açan: DrAgOnBoW, Forum: SRO Resimler / Videolar.
    Cevap: 3
    Son Mesaj : 08-01-2009, 05:54 PM

Bu Konu İçin Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •