Toplam 12 sonuçtan 1 ile 12 arasındakiler gösteriliyor.

Konu: ?????? hatası

  1. #1
    sumru
    Misafir

    Standart ?????? hatası

    Biri yardım etsin çıldırıcam cidden durmadan ???? hatası veriyor sro önceden yoktu eruopa ile başladı ekran kartını update ettim hatta aynı driver aynı ekran kartını kullanan arkadaşlarda yok bende var ... Cronos bir el al ne olur

  2. #2
    Admin cronos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    31.03.2008
    Bulunduğu yer
    Istanbul
    Mesajlar
    1,643

    Standart

    * windows daki görüntü çözünürlüğünü oyundaki ile aynı yap. Oyunda 1024x768 ise windows u da 1024x768 yap.
    * windows güncellemelerinin hepsini kur (seçime bağlı olanları da kur)
    * sisteminde directx 9.0c olduğuna emin ol (başlat çalıştıra dxdiag yazıp entera bas)
    * görüntü kartı driverı güncel diyorsun onu geçiyoruz. diğerlerini denersin.

  3. #3
    Forum Lvl 150 ksk12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    09.06.2007
    Bulunduğu yer
    İzmir
    Mesajlar
    171

    Standart

    aynı hata bendede var walla ama çozemiyom cronossun dediklerinide yapamıyom :S




    Click here to feed me a Star Fruit!

    Sİteye tıkla Sonra ise 2.ci Secenege tıkla Lvl Up

  4. #4
    _METEHAN_
    Misafir

    Standart

    Hepsini yapmama Rağmen Hala 2 dkde bir oyuun ortasında atıyo ve ??? dlu bi hat çıkıo..Her Söylediğini yaptım...

  5. #5
    _METEHAN_
    Misafir

    Standart

    Her Dediğini Yaptım ama hala oyunun ortasında 2dk de bir atıo ve ardından ??? dolu bi hata çıkıo...Her Dediğini Yaptım....

  6. #6
    xorhunx
    Misafir

    Standart

    Alıntı _METEHAN_ Nickli Üyeden Alıntı
    Her Dediğini Yaptım ama hala oyunun ortasında 2dk de bir atıo ve ardından ??? dolu bi hata çıkıo...Her Dediğini Yaptım....
    kanka sen ganmeguard engelleyici kullan forumda arat ggpass isimli olmalı bended eoluor karakterini seçerken oyuna girdiinde we canını manannı gördüüne birerkere kullan kapama ama açıkkakcak

  7. #7
    yakuzasalih
    Misafir

    Standart

    slm aynı hata bendede oluyor gyad yada 1 kaç ayartık saldırdımı anında atıyor oyundan ??? bu dediğin ne işe yarıyor ((ggpass)) acıklarmısn

  8. #8
    yakuzasalih
    Misafir

    Standart

    slm aynı hata bendede oluyor gyad yada 1 kaç ayartık saldırdımı anında atıyor oyundan ??? bu dediğin ne işe yarıyor ((ggpass)) acıklarmısn

  9. #9
    Forum Lvl 150
    Üyelik Tarihi
    22.05.2008
    Bulunduğu yer
    Van
    Mesajlar
    194

    Standart

    o hata bendede oluyo ne yazıkki ama çok farklı sebepleri war o hatanın
    örneğin kullandığın multi client eskiyse oyunun sürümüne göre ?? hatası werir bende olan hata uranüste war arkadastada war o hata sanırım geçici olcak

  10. #10
    marksman
    Misafir

    Standart

    Alıntı sumru Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Biri yardım etsin çıldırıcam cidden durmadan ???? hatası veriyor sro önceden yoktu eruopa ile başladı ekran kartını update ettim hatta aynı driver aynı ekran kartını kullanan arkadaşlarda yok bende var ... Cronos bir el al ne olur
    http://www.onlineoyun.gen.tr/forum/s...ozum-prio.html

  11. #11
    Ru3Ny_xD
    Misafir

    Standart

    İns. düzeLtirsin

    Bendede oLuodu ama artık yok Ben Format atıp düzeLtim Baska türLü oLmadı

  12. #12
    Forum LvL 85 - 100
    Üyelik Tarihi
    10.05.2008
    Bulunduğu yer
    Van/Antalya
    Mesajlar
    107

    Standart

    yarın bende gıdıp format atıcam bılgısayarcıda sırf su oyundakı çarların resmını cekebılmek ıcın

Benzer Konular

  1. host hatası
    Konuyu Açan: JangBooGu, Forum: SRO Hataları Destek ve Yardım Forumu.
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 30-06-2008, 10:22 PM
  2. c7 hatası
    Konuyu Açan: tExAs, Forum: SRO Hataları Destek ve Yardım Forumu.
    Cevap: 3
    Son Mesaj : 24-05-2008, 02:13 PM
  3. ???????? hatası
    Konuyu Açan: yagiz_plus, Forum: SRO Hataları Destek ve Yardım Forumu.
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 20-05-2007, 12:30 AM
  4. ???????? hatası
    Konuyu Açan: , Forum: SRO Hataları Destek ve Yardım Forumu.
    Cevap: 6
    Son Mesaj : 09-05-2007, 11:26 PM

Bu Konu İçin Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •