Toplam 8 sonuçtan 1 ile 8 arasındakiler gösteriliyor.

Konu: STABLE SENTRY

  1. #1
    halillazo
    Misafir

    Standart STABLE SENTRY

    yaw stable sentry görevi var stable sentry leri buldum ama stable filths leri bulamadım 5 tane onlar var :( nasıl nerde bulurum yardim arkadaşlar..

  2. #2
    CepBoyZ
    Misafir

    Standart


    ben bu yeni silkroadda görev olayını bi türlü anlıyamadım.
    sitede yazılan görevlerin nerdeyse hiçbirini oyunun içinde bulamadım.
    bende dışarıya çıkıp boş boş hayvanları kestim.



  3. #3
    leandros
    Misafir

    Standart

    aynen yaa bende filsht mi ne onları bulamadım deli olucam her npc yşe konuştum yok ... o quest moblarından da düşmedi. =/

  4. #4
    silaesin
    Misafir

    Standart

    lvl 11 görevini tamamlayan biri varsa açıkca anlatsın

  5. #5
    osiris
    Misafir

    Standart

    Umarım yeterli olur başka bi sorun olursa yapabildiğim kadar yardımcı olurum.






    Evin dibinde ki işaretlenmiş alanda Holy Water ı dönüştürebilirsiniz


    Alıntı değildir.

  6. #6
    silaesin
    Misafir

    Standart

    Yardımların için çok teşekkürler. Emeğine sağlık :-D

  7. #7
    berkay9494
    Misafir

    Standart

    ilk önce ayı görevinini (dow genemamo ) 1 lvl hayvanını kesip görevi bitiriyosunuz ondan 10 tane elmas veriliyo
    ay grv : boss2 den alıyoz cıkmamısa camide görev var onu alıp boss 2 ye getirip ayı görevini alıp gidioz vebitiriyoz bitirice -1500 2750 de bi hayvana tek tıklayıp (öldürmeden) ayı görevinde verilen 10 elması kulanıoz her hayvana başka elmas


    +rep pls haytım da rep puanı alamadım ama yetkisi olana atabilirmi

  8. #8
    elecktr10
    Misafir

    Standart

    Gerçekten bütün anlattıklarınız için teşekkürler yalnız ben ubertino ile konuştum Down Geneto ların yerine gittim baya bir kestim ama 1 tane bile görev itemi düşmedi tam olarak 40 tane topluycaz ama bu zaten zor düşen bişeymi bana açıklarsanız sevinirim

Benzer Konular

  1. STABLE SENTRY
    Konuyu Açan: halillazo, Forum: SRO Görevler - Quest.
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 25-07-2007, 04:32 PM

Bu Konu İçin Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •