• SOTNW: Klas İpuçları

      Fighter Klası için İpuçları

      *Fighter'ların provoke yeteneği yakındaki yaratıkları fighter'in üzerine çekerek düşük defanslı karakterlerden uzak tutmaya yarar. Ayrıca bu özellik, büyükçe bir grup yaratığı toplayıp çekerek AoE özelliğine sahip karakterlerinize iyi bir yem hazırlayabilir.

      *İyi bir armor haliyle defansınızı yükseltir. Yani elinize her fırsat geçtiğinde armor'unuzu reinforce veya enchant etmeniz iyi bir fikir.
      Fighter, özellikle diğer klaslarla kombine olduğunda oynaması iyi bir hal alır. Fighter'inizi scout'la ve bir başka damage dealer klasla birleştirmeyi deneyebilirsiniz.

      *Deep-Straight skiller hedefi yere vurabilir, ve bu "autoattack" fonksiyonunuzu devre dışı bırakır. Fakat bu yere vurduğunuz hedefe vuramayacağınız anlamına gelmez; sadece tekrar hedefe tıklamanız ve saldırmanız gereklidir.

      Wizard Klası için İpuçları

      *Wizard, Elementalist'ten birkaç level sonra AoE (Area of Effect) skilleri açar, yani ilk birkaç level'da yanınızda bir scout ile gezmeniz iyi bir opsiyon olabilir. Aynı şekilde, takımınızın pek bir damage verme potansiyeli bulunmadığından bir healer'da almanız tavsiye edilir.

      *Wizard'ların bufflarını küçümsemeyin. İlerleyen levellarda yeni dünyanın yaratıklarına karşı iyi birer kalkan olabiliyorlar.

      *Wizard herhangi bir weapon kullanmadan da bir şeyler yapabilir lakin unutmayın, Auto Attack ile verdiği hasar, kullandığı weapon'a bağlıdır.

      *Levitation halinde iken Wizard'lar uçar ( ) . Bu halde bir çok rakip size vuramaz. Fakat unutmayın, bu hal kullandığınız müddetçe SP tüketir ve SP'nizin levitation tarafından tamamen çekilmiş olması savaşta aleyhinize bir manzara doğurabilir.

      Scout Klası için İpuçları:

      *Bir scout ancak first aid veya fortitudo hallerinde ise heal kazanır.

      Eğer scout'unuz o an bir silah kullanmıyorsa, otomatikmen takımınızdaki düşük healli kişileri healliyecektir.

      *Scout'unuz bir silah kullanıyor ise bile manuel skiller kullanarak takımınızdaki kişileri healliyebilirsiniz.

      *Level alırken Scout'unuzun melee kabiliyetini pek düşürmemeye çalışın. Heal özelliğine gerek duyulmadığında Scout'lar, oyunun ileriki kısımlarında iyi melee damage vurabiliyorlar.

      Musketeer Klası için İpuçları:

      *Eğer bir yaratık fazla yakına gelirse, musketeer ranged bir atak yapamayacaktır. İyi pozisyon almak, musketeer'ler için hayati önem taşır.

      *Kneeling duruşu en yüksek damage'i vurur. Fakat bu duruşta hareket edemeyeceğinizi unutmayın, yani kaçmanız gerekirse hal değiştirmek zorundasınız.

      *Kurşunların (şayet siz kullanıyorsanız) arkadaşınız olduğunu unutmayın! Eğer kurşun yoksa, musketeer'ler güçlü skillerini kullanamaz duruma gelirler. Kurşun stoğunuzu yüksek tutmayı unutmayın.

      *Musketeer silahları, misal Rifle'lar, reinforce'da daha pahalıya patlarlar, fakat daha pahalıya patladıkları gibi daha fazla damage bonusu elde ederler.

      Elementalist Klası için İpuçları:

      *İleri level hallerini kullanabilmek için her bileğinizde bir bilezik olmalı.

      *Bir element üstüne yoğunlaşmak başlarken iyi bir seçenek olabilir ama unutmayın ki "Elemental Lord" her elementte expertise seviyesindedir.

      *Evocation veya domination hallerini kullanmak klasınızı yavaşlatır, kaçmanız gerekiyorsa öncelikle hal/duruş değiştirmelisiniz.

      *Sp potion'ları uzun sürecek bir savaşta güç kaybetmemeniz açısından oldukça önemlidir.

      kaynak

      Kaynak

      http://gamersfirst.ekolay.net/sword2/
      Çeviri; [email protected]



      Bu makalenin forum konusu: SOTNW: Klas İpuçları Yazan M e я T Forum konusunu göster