• Dawn of Fantasy ekonomi sistemi detayları



      505 Games firması MMO-RTS (gerçek zamanlı strateji) oyunları Dawn of Fantasy'nın derin ekonomi sistemi hakkında detayları açıkladı.

      Oyuncuların toplaması gereken beş kaynak var: yiyecek, odun, altın, taş ve etki.

      Her biri oyuncunun şehirlerinde toplanıyor ve bina veya ünitelerin üretimine bağlı olarak, değişen miktarlarda kullanılıyor. Influence ise sadece Online Kingdom modunda oluyor ve başarılı görev ve PvP savaşları ile kazanılıyor - veya alternatif olarak online dükkandan satın alınabiliyor. Çok güçlü bir kaynak, inşaatları hızlandırabiliyor, güçlü yükseltmelere olanak sağlıyor veya online dükkandan yeni içeriğin açılmasını sağlıyor ki bunlar arasında yeni görevler, mini-kampanyalar, egzotik üniteler ve hatta belki de tüm bir ırk ve oyun modları.

      Oyundaki her bir ırk kaynakları çeşitli yollardan topluyorlar. Örneğin, insanlar altın ve taşın ana toplayıcılarılar, Orc'lar ise avcılar.

      Oyuncuların başlangıc kaynakları sadece ırklarına göre belirlenmiyor, oyuna nerede başladıklarına göre, farklı bölgeler farklı kaynaklar için bonus verebiliyorlar, örneğin dağlık bir bölge madencilik ve yüksek savunma yeteneği sağlayabilir fakat avcılık ve çiftçilik için zayıftır. Dhası oyuncular guild'lerindeki kaynakları küresel markette satabilirler. Tüm bölgelerin bütün kaynaklara erişimi yok, yani **i gerekiyor, veya fethedilmesi, diğer bölgeler sadece ilgi çekici bir mülk olmanın dışında hayatta kalmak için de gerekli olabiliyor.

      Dawn of Fantasy PC'ler için 17 haziran 2011'de çıkacak.
      Bu makalenin forum konusu: Dawn of Fantasy ekonomi sistemi detayları Yazan Haberci Forum konusunu göster